Terugbetaling mobiliteit

Wij regelen dit voor jou!

Bij NURZA werken wij samen met alle mutualiteiten. Wij vragen aan je mutualiteit hoeveel je kan genieten van een eventuele tot volledige terugbetaling van je mobiliteitshulpmiddel en regelen alles van A tot Z.

Wist je dat?

Je moet je gekozen mobiliteitshulpmiddel niet vooraf betalen.
Wij regelen dit rechtstreeks met je mutualiteit!

Hoe werkt dit?

  • Stap 1: Je vult onderaan je gegevens in.
  • Stap 2: Na ontvangst van je gegevens, sturen we je binnen de 2 dagen de correcte documenten per post op.
  • Stap 3: Je laat je huisarts de nodige documenten invullen. Je kan hierbij al aangeven welke mobiliteitshulpmiddelen je wenst.
  • Stap 4: Je stuurt het ingevulde formulier met de bijgevoegde, gefrankeerde enveloppe op naar het vermelde adres op de enveloppe. Let op! Zorg er zeker voor dat je klevertje van de ziekenkas en je telefoonnummer vermeld staan op het document.
  • Stap 5: Enkele dagen later zal je gecontacteerd worden door een bandagist voor de verdere afhandeling. Zo maak je steeds de beste keuze voor jouw concrete situatie.