Marketing en branding

NURZA als merk.

NURZA investeert sterk in haar identiteit en vertolking ervan naar de buitenwereld. Doordachte en vooral oprechte marketing en communicatie is dan ook noodzakelijk om onderscheid te maken.

NURZA marketingstrategie

Onze marketingbudgetten worden geïnvesteerd in duurzame en doelgerichte initiatieven. Op die manier creëren we een constante patiëntenstroom.

Zo investeerden we laatst in niet één maar twee compleet nieuwe websites om een nog duidelijker onderscheid te maken tussen NURZA als verpleging aan huis en NURZA als platform voor zelfstandige verpleegkundigen.

Ook vonden we het cruciaal om onze verpleegkundigen maar ook de patiënten en connectie tussen beide te vereeuwigen met uniek beeldmateriaal die je zowel hier als op onze Social Media zal kunnen bewonderen.

Misschien kwam je wel uit op onze website door het zien van de animatievideo’s van Carine of Philippe of was het de vertederende commercial met twee van onze patiënten met hun redders in nood?
Dan heb je al reeds van onze merkbeleving geproefd!

Much more to come … !!!

Jij als ambassadeur.

Zoals ieder merk zijn de “believers” alles. Jij maakt het mogelijk om onze organische zichtbaarheid te verhogen en met trots het NURZA merk te vertegenwoordigen.

  • Uitgebreide en doordachte marketing strategie.

  • Werkkleding en accessoires

  • Autobestickering
  • Persoonlijke sociale media layout

  • En nog zoveel meer …

Meer weten over
marketing ondersteuning?

We geven je graag wat meer uitleg over dit topic.